NAŠE VOLNÁ PRACOVNÍ POZICE OBCHODNÍ ASISTENT/KA
✨ Hledáme organizačního ducha s hlavou pro čísla a srdcem pro smysluplnou práci.
Máš rád/a pořádek v procesech, tabulkách i v komunikaci? Baví tě, když všechno do sebe zapadá a věci fungují tak, jak mají? Pak hledáme právě tebe!
Do našeho týmu Aylla hledáme obchodního asistenta / obchodní asistentku, který/á nám pomůže držet chod firmy v harmonii – od logistiky přes komunikaci s partnery až po přehled v datech.
Jsme značka, která roste, dýchá a žije pro to, co dělá. Žádná korporace, ale parta lidí, kterou spojuje radost z tvoření a chuť dělat věci poctivě i po svém.
KDO JSME?
Aylla s.r.o. – barefoot boty, které spojují člověka se zemí
Vyrábíme kvalitní barefoot obuv, která respektuje přirozený pohyb a přináší svobodu každému kroku. Naše boty vznikají s vizí budoucnosti, kde se člověk opět napojuje na pevnou zem – bez kompromisů v pohodlí, stylu ani řemeslném zpracování. Jsme lokální značka, tvoříme s lehkostí, zodpovědností a úctou k tomu, co nás drží na nohou.
NAŠE VOLNÁ PRACOVNÍ POZICE
OBCHODNÍ ASISTENT/KA
Nabízíme možnost realizace pro každého, kdo si rozumí s čísly, rád tráví za PC většinu pracovní doby, má logické uvažování, změny bere jako výzvu a domluví se anglicky.
Co bude tvým úkolem?
- Zajištění logistiky (veškeré přepravy, komunikace s přepravci, skladem apod.)
- Komunikace s našimi obchodními partnery (b2b)
- Řešení reklamací s našimi obchodními partnery
- Expedice zboží, fakturace, dobropisy (administrativní úkony spojené s obchodními partnery)
- Příprava a nahrávání objednávek
- Administrativní činnosti
- Koordinace úkolů
- Příprava analýz našich obchodních partnerů
Jaké by měly být Tvé zkušenosti a vlastnosti?
- Komunikační a týmové dovednosti
- Znalost MS Office, především MS Excel na výborné úrovni
- Pokročilá znalost angličtiny, němčina výhodou
- Schopnost plánovat a organizovat, ať se ve svěřených úkolech neztratíte
- Snaha a příjemné vystupování
- Nadhled a všeobecný přehled
- Výhodou je znalost účetního programu ABRA a programu Asana
Co dále potřebujeme?
- Hledáme někoho, kdo je samostatný a proaktivní, s přesahem dotáhnout nahozené myšlenky. Kolegyni/kolegu, která/ý bude mít ve svých věcech pořádek a přehled, tabulky bude mít v malíku a dovede komunikovat napříč zeměmi.
A co nabízíme na oplátku my?
Různorodou práci v přátelské atmosféře a skvělou partu kolegů. Naše firemní kultura je postavená na otevřenosti a neformálních vztazích.
Můžeš se těšit na
- pružnou pracovní dobu
- PC, telefon
- atraktivní mzdové ohodnocení
- součástí odměny je variabilní složka mzdy
- možnost dalšího profesního a odborného růstu
- 25 dnů dovolené
- vzdělávací kurzy
- a v neposlední řadě také zaměstnanecké slevy na naše boty :)
Nástup možný ihned.
Pokud tě naše nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis a několik slov o sobě na verca@aylla.com. Rádi uslyšíme, co tě baví, co tě motivuje a proč si myslíš, že bys byl/a skvělým přírůstkem do našeho týmu.
Těšíme se na tvůj životopis a motivační dopis.