Pro lehčí krok podzimní model TIKSI se slevou až 50 %

NAŠE VOLNÁ PRACOVNÍ POZICE OBCHODNÍ ASISTENT/KA

Hledáme organizačního ducha s hlavou pro čísla a srdcem pro smysluplnou práci.
Máš rád/a pořádek v procesech, tabulkách i v komunikaci? Baví tě, když všechno do sebe zapadá a věci fungují tak, jak mají? Pak hledáme právě tebe!

Do našeho týmu Aylla hledáme obchodního asistenta / obchodní asistentku, který/á nám pomůže držet chod firmy v harmonii – od logistiky přes komunikaci s partnery až po přehled v datech.
Jsme značka, která roste, dýchá a žije pro to, co dělá. Žádná korporace, ale parta lidí, kterou spojuje radost z tvoření a chuť dělat věci poctivě i po svém.

KDO JSME?

Aylla s.r.o. – barefoot boty, které spojují člověka se zemí

Vyrábíme kvalitní barefoot obuv, která respektuje přirozený pohyb a přináší svobodu každému kroku. Naše boty vznikají s vizí budoucnosti, kde se člověk opět napojuje na pevnou zem – bez kompromisů v pohodlí, stylu ani řemeslném zpracování. Jsme lokální značka, tvoříme s lehkostí, zodpovědností a úctou k tomu, co nás drží na nohou.

 

NAŠE VOLNÁ PRACOVNÍ POZICE

OBCHODNÍ ASISTENT/KA

Nabízíme možnost realizace pro každého, kdo si rozumí s čísly, rád tráví za PC většinu pracovní doby, má logické uvažování, změny bere jako výzvu a domluví se anglicky.

 

Co bude tvým úkolem?

  • Zajištění logistiky (veškeré přepravy, komunikace s přepravci, skladem apod.)
  • Komunikace s našimi obchodními partnery (b2b)
  • Řešení reklamací s našimi obchodními partnery
  • Expedice zboží, fakturace, dobropisy (administrativní úkony spojené s obchodními partnery)
  • Příprava a nahrávání objednávek
  • Administrativní činnosti
  • Koordinace úkolů
  • Příprava analýz našich obchodních partnerů

 

Jaké by měly být Tvé zkušenosti a vlastnosti? 

  • Komunikační a týmové dovednosti
  • Znalost MS Office, především MS Excel na výborné úrovni
  • Pokročilá znalost angličtiny, němčina výhodou
  • Schopnost plánovat a organizovat, ať se ve svěřených úkolech neztratíte
  • Snaha a příjemné vystupování
  • Nadhled a všeobecný přehled
  • Výhodou je znalost účetního programu ABRA a programu Asana

 

Co dále potřebujeme?

  • Hledáme někoho, kdo je samostatný a proaktivní, s přesahem dotáhnout nahozené myšlenky. Kolegyni/kolegu, která/ý bude mít ve svých věcech pořádek a přehled, tabulky bude mít v malíku a dovede komunikovat napříč zeměmi.

 

A co nabízíme na oplátku my?

Různorodou práci v přátelské atmosféře a skvělou partu kolegů. Naše firemní kultura je postavená na otevřenosti a neformálních vztazích.

 

Můžeš se těšit na

  • pružnou pracovní dobu 
  • PC, telefon
  • atraktivní mzdové ohodnocení
  • součástí odměny je variabilní složka mzdy
  • možnost dalšího profesního a odborného růstu
  • 25 dnů dovolené
  • vzdělávací kurzy
  • a v neposlední řadě také zaměstnanecké slevy na naše boty :)

Nástup možný ihned.

Pokud tě naše nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis a několik slov o sobě na verca@aylla.com. Rádi uslyšíme, co tě baví, co tě motivuje a proč si myslíš, že bys byl/a skvělým přírůstkem do našeho týmu.


Těšíme se na tvůj životopis a motivační dopis.