VÝMĚNA, VRÁCENÍ A REKLAMACE
Pokud vám nové boty nesedí úplně dokonale nebo si prostě rozmyslíte, nabízíme snadný a rychlý proces vrácení nebo výměny. Níže najdete jednoduché kroky, jak toho dosáhnout.
➡️Jak na to? Jednoduše vyberte správný odkaz a postupujte podle uvedených kroků. Je to snadné!
Reklamace Pokud se setkáte s jakýmkoliv problémem týkajícím se kvality, neváhejte nás informovat. Veškeré informace o reklamačním řádu a podmínkách naleznete zde. Pamatujte, prosím, že zboží musí být odesláno čisté, aby mohlo být řádně posouzeno a opraveno.
Zákaznická podpora
Jsme tu pro vás. V případě jakýchkoliv otázek nás neváhejte kontaktovat e-mailem info@aylla.cz nebo na telefonním čísle +420 703 144 482 . Vaše spokojenost je pro nás prioritou.